سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸
English Arabic Persian
 

خانه » معاونت مطبوعاتی » راه‌کارهای تبلیغاتیِ تقویت تولید ملی در شرایط تحریم بررسی شد

راه‌کارهای تبلیغاتیِ تقویت تولید ملی در شرایط تحریم بررسی شد

Print This Post
دومین میزگرد تخصصی"تبلیغات در دوران تحریم" به‌منظور بررسی فضای حاکم بر تبلیغات در شرایط تحریم و اثرات آن در تولید و فروش کالا و خدمات برگزار و بر نقش هم افزای تولیدکنندگان، فعالان تبلیغات و دولت در تقویت تولیدات داخلی تاکید شد.

دومین میزگرد تخصصی”تبلیغات در دوران تحریم” به‌منظور بررسی فضای حاکم بر تبلیغات در شرایط تحریم و اثرات آن در تولید و فروش کالا و خدمات برگزار و بر نقش هم افزای تولیدکنندگان، فعالان تبلیغات و دولت در تقویت تولیدات داخلی تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در این میزگرد تخصصی، ضمن تبیین فرصت­ ها و تهدیدهای موجود، “تسهیل فضای کسب و کار، بهره گیری از فرصت­های ایجاد شده در این فضا، تقویت و توسعه برندهای موجود و توجه به افزایش صادرات کالا و خدمات به کشورهای دیگر” مورد تأکید نمایندگانی از صنوف تولیدکننده، صاحبان کسب و کارهای تبلیغاتی و کانون ­های آگهی و تبلیغاتی، قرار گرفت.احسان اله حجتی مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در این میزگرد با اشاره به برنامه های این دفتر برای توسعه ظرفیت های تبلیغاتی موجود در مسیر رونق تولید و اشتغال، گفت: کمک به افزایش صادرات کالا از طریق توسعه ظرفیت های تبلیغاتی شرکت های داخلی در خارج، تغییر شرایط و استفاده از رسانه های ارزان تر، انتقال مفاهیم جدید و به روز در این حوزه و تقویت نقش حمایتی دولت در این عرصه از جمله فعالیت هایی است که در این دوره به آن ها پرداخته می شود.بنابر این گزارش، خلق فرصت‌های مناسب برای سرمایه­گذاران و صاحبان صنایع داخلی در راستای رشد و توسعه و افزایش کیفیت کالاهای تولیدی کشور، نقش حمایتی دولت برای تسهیل و تسریع حضور جهانی، تقویت برندها در داخل و خارج کشور و برطرف کردن برخی محدودیت­ ها در این مسیر برای کاهش اثرات تحریم ها از جمله مباحث مطرح شده نمایندگان شرکت های حاضر در این میزگرد تخصصی بود.شایان ذکر است؛ برگزاری این میزگرد­ها با هدف چابک ­سازی در تصمیم‌گیری­ ها و هم ­افزایی بخش­ های دولتی، تولیدی و تبلیغاتی و ایجاد چارچوب­ ها و بسترهای لازم در بخش­ های دولتیِ ذیربط برای انجام هماهنگی ­های حمایتی و تشویقی، تأکید بر نقش ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تقویت فرهنگ استفاده از برندها و کالا و خدمات داخلی در افکار عمومی” از دیگر نکات مطرح شده در این جلسه بود.کارگروه تخصصیِ تبلیغات، یکی از کارگروه های تخصصی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی است که با هدف اتخاذ تدابیر لازم برای حمایت از تبلیغات کالا و خدمات داخلی و تحقق اهداف اشتغال زایی، اقدامات ضد تحریمی، تقویت اقتصاد ملی و تولید ثروت در این حوزه تشکیل شده است.

۲۷ شهریور ۱۳۹۸  ,  ۱۴:۲۵  , سرویس :  معاونت مطبوعاتی
  • اظهار نظر




 
 

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران می‌باشد.